MötesRum
  • Hem
  • Samtalsrum
  • Konferensrum
  • Kontakt och FAQ
  • Schema och Logga in

    Felbokning och Avbokning

    Byte av rum 
    Om du upptäcker att ditt favoritrum är ledigt och bara vill byta rum skriver du detta på manuell lapp som ligger vid bokningsdatorn. Du låter den gamla bokningen stå kvar och lägger inte upp en ny bokning i bokningssystemet.

    Ändra tid
    Det går inte att ändra en bokning direkt i systemet. Du tar i stället bort felaktig bokning och lägger in en ny.

    Avbokning
    Är bokningen minst 24 timmar framåt i tiden kan du själv ta bort felaktig bokning via fliken Avboka. 
    Observera även regeln om för många avbokningar. 
    ​
    Sen avbokning
    Är bokningen mindre än 24 timmar framåt i tiden? Om du har fått en sen avbokning från din klient eller fått ett avbokat möte tar vi inte bort bokningen.  Regeln 24 timmar gäller oavsett anledning eftersom vi inte kan dra gränsen vad som kan vara giltig orsak. De flesta som hyr på MötesRum har samma regler gentemot sina kunder. Alltså debiterar de kunden om avbokningen sker mindre än 24 timmar i förväg. 

    Om du gjort fel eller bokat av misstag kan du fylla i nedanstående formulär. Rättelsebegäran ska skickas in samma dag som felbokningen görs. 
    Observera att om du valt 0 i uppläggningsavgift (du har ett användarnamn som börjar med 2) så debiterar vi en halvtimmes hyra för att hjälpa dig med denna ändring.
    Bokning som du vill ta bort:
    Vi sparar dessa uppgifter tills vi behandlat ärendet och enligt CoachHusets Integritetspolicy.
Skicka
MötesRum en del av CoachHuset i Skandinavien AB            |           Luntmakargatan 52 och Sabbatsbergsvägen 8, Stockholm            |            Kontakt